frycz66 frycz66
672
BLOG

Niechciany worek ziemniaków....

frycz66 frycz66 Gospodarka Obserwuj notkę 5

 

Niechciany worek ziemniaków, czyli schyłek czasu rozpusty...

Taki to felietonik kiedyś napisałem. Ale już nieaktualny – przynajmniej w tym roku. Mój wujek – Antoni powiedział nam, że w tym roku nie da ani kilograma. Zwykle zbierał 5 ton, ale w tym roku wygniły.. Nie zebrał nic, nawet na swoje potrzeby.  Zadzwoniliśmy zaniepokojeni do znajomego rolnika. On z kolei zakontraktował 50 ton a zebrał 5. Wygniły i nie zawiązały... Jak policzyłem to tych ziemniaków przywoziłem ze wsi rocznie 400-500 kg. Teraz trzeba będzie je kupić po nowej cenie.


 

Pod tamtym tekstem Michaj napisał komentarz:

Niewiele trzeba by prysnęła ułuda, że dobrobyt nam się należy....

frycz66
O mnie frycz66

Moją pasją jest świadome, spokojne szkolenie, konsekwentna edukacja i poznawanie świata. Moją pasją jest Piękna Trębaczka, konie i magiczna telegrafia.... Moją pasją jest życie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka