foto moje
foto moje
frycz66 frycz66
484
BLOG

Szanuj środowisko naturalne...

frycz66 frycz66 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Wracałem od Klienta. Trochę umęczony bo rozmowa była wkoło Panie Macieju. Klient chciał żebym zrobił bezpłatne szkolenie „na próbę”, tzw. „pilota”, a jak im się spodoba to może kupią więcej i wtedy mi zapłacą. A ja na to, że pojadę sobie na stację benzynową Shell i zatankuję „na próbę” 40 litrów benzyny Shell V-Power za darmo, a jak mi się spodoba, i faktycznie silnik będzie chodził lepiej to może kupię więcej i wtedy zapłacę.... Tylko niech mi wskaże taką stację benzynową. Klient wywodził, że benzyna mają swoją cenę, a przeprowadzenie szkolenia na próbę tak naprawdę mnie „nic nie kosztuje”. Ja zaś na to że jak ma się 26 tysięcy litrów paliwa w podziemnych zbiornikach to ubytek marnych 40 litrów jest niewykrywalny, więc co takiemu Shellowi szkodzi mi nalać za darmo te 40 litrów, a ja żeby zrobić szkolenie przeczytałem mnóstwo książek, skończyłem prawdziwe studia i 3-4 godzinny dziennie uczę się gdy tylko nie mam szkoleń...

 

Nie dogadaliśmy się...

 

Zabawne jest to że wiertarki marki TOPEX nie można ukraść bo to kradzież, a szkolenie, piosenkę, tekst można kraść do woli....

 

Zmęczony psychicznie przedłużyłem drogę żeby pojechać na dobrą kawę do cukierni Elsner na Bielanach. Wspaniałe – choć nietanie – miejsce na spotkania biznesowe, randki czy niedzielne wyjazdy na lody. Zamówiłem przedłużane espresso Longo, jako że było już po 16. Usiadłem pod parasolem na tarasie, patrzyłem na ludzi sączyłem kawę i słuchałem kupionego na Allegro audiobooka „Mówcę Umarłych” Orsona Scotta Carda. Całkiem dobre rzemiosło, choć Lem to to nie jest.. Mrużyłem oczy do słońca, smakowałem kawę i słuchałem... Było mi ciepło.

 

W pewnym momencie na taras wtarabaniły się, bo trudno to inaczej określić dwie młode kobiety z wózkami. Miały dzieci w wózkach, a jedna z nich prowadziła za rękę czterolatka. Szum, rumor, skrzypienie, szuranie krzesełkami i nawoływanie się... Miałem wrażenie że strażacy rozwijający motopompę na festynie ludowym robią to ciszej i składniej. Obydwie kobiety były bardzo otyłe. Nie ma w tym nic złego. Sam jestem gruby, ale ubieram się w luźne garnitury, lub obszerne bojówki i luźne koszule żeby jakoś to wyglądało. One natomiast były odziane w jakieś rozpaczliwe, estetycznie, krzykliwe lycry jeszcze sprzed ciąży (róż i turkus), przez co wyglądały jakby miały pomalowane ciała i naprawdę widok detali nie był budujący.... Zawsze wydawało mi się że takie kobiety noszą latem luźne koronkowe wzorzyste sukienki, które podkreślają ich naturalną kobiecość, jednocześnie dyskretnie maskując pewne niedociągnięcia. No i proszę. Mamy konkurs: wyeksponuj wszystkie swoje fałdy tak żeby były możliwe do policzenia w czasie krótszym niż 6 sekund.... Potem zaczęły głośno krytykować cukiernię bo nie było sorbetów. Co zresztą nie przeszkodziło krytykującej kupić i wtranżalać pucharek kalorycznych nie-sorbetów o wartości energetycznej 2200 kalorii. Przy czym mówiła i jadła jednocześnie co było obrzydliwe. Druga natomiast zaczęła mówić coś do synka. Mówić? Bo ja wiem? To były krzykliwe jedno-dwu wyrazowe komendy, o takiej intonacji jakby odbiorcą nie był spokojny czterolatek, tylko pluton naćpanych najemników z Somalii.

No i co! - wrzasnęła. Jak jesz! No jak jesz! Zaraz się upaćkasz! Siadaj! Siadaj mówię!

 

Rycząc przekrzykiwała spokojny głos Rocha Siemianowskiego jakim jest nagrany audiobook „Mówca Umarłych”. Pan Roch nie miał żadnych szans.. Czwarty raz „przewinąłem” do początku rozdział 10 i dalej nie wiedziałem o czym jest..

 

Nic to. Trzeba było wstać i wyjść.

 

A gdybym sobie na tarasie zapalił do kawy jednego papieroska mentolowego to zaraz był by afera, że palenie, że zatrucie środowiska, że dzieci... I Straż Miejska i mandat. Ale sobą można zaśmiecać środowisko zarówno estetycznie jak, akustycznie, jak i politycznie do woli i to zupełnie bezkarnie....

frycz66
O mnie frycz66

Moją pasją jest świadome, spokojne szkolenie, konsekwentna edukacja i poznawanie świata. Moją pasją jest Piękna Trębaczka, konie i magiczna telegrafia.... Moją pasją jest życie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo