wykres
wykres
frycz66 frycz66
843
BLOG

Dwurdzeniowe tablety powiedzą nam jak żyć.

frycz66 frycz66 Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Obejrzałem filmik o ogólnoświatowym spisku.. WTC-7. Gdy 7 lat temu pojawił się filmik pokazujący że budynek WTC-7 został wyburzony w sposób pirotechniczny (guzikiem a nie przez samolot) to spotykałem się z opiniami że to chora teoria spiskowa rozsiewana przez paranoików. A teraz John Kerry przyznał że właśnie tak było...:)) 

 

Ktoś po obejrzeniu tego filmu z którego jasno wynika że WTC 9/11 było wszystkim na rękę napisał : "nie wiem już w co wierzyć". Ktoś napisał „w siebie” , ktoś inny „w Boga” ktoś inny napisał: „w naukę i rozwój ludzkości” a jeszcze ktoś inny napisał: i weź tu wybierz, siebie Boga czy naukę” . Czyli, że nie wie co jest ważne...

 

Po tym zaczęła się zwykła internetowa naparzanka i wyzywanie się od debili, gimbusów, itp. Ale ludzie zaczęli przyznawać plusiki wypowiedziom, w jakiś sposób je punktując. A że statystyka jest ciekawa podszedłem do tego tak jak na rysunku.

 

Podsumowując (około):

70% ludzi wierzy w siebie, rozwój nauki i ludzkości, słowem w zbawczą moc nowych tabletów.

20% ludzi ma świadomość że wszystko zależy od Boga.

10% ludzi nie wie nic... ;)

Zobacz galerię zdjęć:

yt
yt yt2
frycz66
O mnie frycz66

Moją pasją jest świadome, spokojne szkolenie, konsekwentna edukacja i poznawanie świata. Moją pasją jest Piękna Trębaczka, konie i magiczna telegrafia.... Moją pasją jest życie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo