Ładne uśmiechnięte pogodne, ale martwe. Nie działają najważniejsze przyciski. Doprawdy napis "strona w budowie " był by lepszy
Ładne uśmiechnięte pogodne, ale martwe. Nie działają najważniejsze przyciski. Doprawdy napis "strona w budowie " był by lepszy
frycz66 frycz66
1670
BLOG

Wybory - jakie wybory? Pic i fotomontaż!

frycz66 frycz66 Polityka Obserwuj notkę 49

Kilka dni temu, pod filmikiem na YT ktoś napisał: PO kradnie nam kasę, a PiS kradnie czas i nadzieję na normalność...

 

Zacząłem się nad tym zastanawiać i przypomniałem sobie ileż to razy faktycznie PiS chybił kadrowo, czegoś nie zorganizował, coś schrzanił, Prezes coś chlapnął...

 

No ale to było kiedyś. Teraz jest nowe otwarcie, i nowy kandydat na Prezydenta Pan Andrzej Duda. Młody, przystojny, energiczny, i w przeciwieństwie do wielu dotychczasowych wyborów kadrowych PiS-u - taki „normalny”, co pozwala mieć realną nadzieję na zwycięstwo!

 

Pomyślałem, że z przyjemnością pojadę na spotkanie z Panem Dudą, tylko je wpierw zaplanuję je w swoim terminarzu. Wygooglałem: „andrzej duda spotkania” Najbardziej odpowiedni był Facebook a tam uśmiechnięty, ale cieniutki merytorycznie profil na którym dosłownie nic nie ma! Owszem są jakieś powtarzające się reportaże, kilka filmików ale w zasadzie nic,  poza jakimś absolutnym minimum. Ja sam prowadzę społecznie stronę dla pewnego stowarzyszenia, i wiem ile można „wycisnąć” z fejsa. Oj dużo! Są tam imprezy, i daty, i zapowiedzi i co tylko się chce!  Poza tym to może i powinno być ciekawie dynamiczne, zachęcające, ale i trochę spontaniczne miejsce. Taka kawiarenka dla młodych.  A jest nudne, statyczne, sztampowe i w efekcie byle jakie...

Słowem rozczarowanie...

No ale znalazłem link! http://andrzejduda.pl/ Pomyślałem, że może na fejsie jest kiepściutko, ale strona kandydata na prezydenta RP to wyrwie mnie z butów! I co widzimy? Strona wygląda wręcz żałośnie. Typowa strona prowincjonalnej hurtowni glazury, w której syn szwagra od pół roku „ma dokończyć” projekt, ale właśnie wyjechał za robotą do Zgierza.

Strona jest graficznie martwa, i nic, dosłownie nic na niej nie działa! W górnej części jest przycisk „Poseł do parlamentu europejskiego” - Pomyślałem , zobaczymy jaki jest ten nasz Pan Poseł. Nie działa! Przycisk „Prawo i Sprawiedliwość” - Nie działa! (sic!) Logo grupy europejskich konserwatystów – nie działa! Niżej jest adres biura, chwyciłem za telefon i dzwonię dzisiaj 2 lutego o godzinie 9:27. Spodziewałem się,  że po 2 dzwonkach ktoś odbierze, będzie słychać w tle gwar, jak to w centrum kandydata na prezydenta. Po 6 dzwonkach zrzuciło mnie! W tym całym żałosnym biurze nie dość że nikt nie odebrał (komórki!!) to jeszcze w roku 2015 nie ma nawet nagranego powitania!!! Dzień dobry, tu biuro Kandydata na Prezydenta Andrzeja Dudy, zostaw wiadomość a my skontaktujemy się najszybciej jak to będzie możliwe. Nic z tych rzeczy!  Zresztą jest godzina 11:50 i nikt nie odzdzwonił.

Pomyślałem, że o tym napiszę do Pana Andrzeja Dudy. Oczywiście bez złudzeń że odbierze, ale że maila odbierze jakiś asystent i odpowie. Oczywiści przycisk nie działa!!

 

A mogło by być tak pięknie!! Zadzwonił bym pod numer 520 153 832 lub jak kto woli

5 2015 DUDA*

a po chwili miły żeński głos zapytał by w czym może pomóc? A ja na to, że jestem z Babic koło Warszawy i kiedy będzie najbliższe spotkanie z Panem Dudą i że mogę podjechać 70 km. w jedną stronę. Pani na to, że spotkanie będzie wtedy i wtedy w Lesznie i czy życzę sobie żeby przypomnieć mi o tym SMS-em. Ja na to, że tak, A tak przy okazji czy chce Pan powiesić plakaty wyborcze. Przyślemy Panu 4 sztuki. Dziękujemy!

 

I proszę: mają legalnie mój adres, nazwisko (przesyłka|), mój telefon,  zaktywizowali mnie na poziomie gminy, będą dosyłać info SMS-em a ja powieszę 4 plakaty u siebie w gminie. Poczuję się potrzebny, aktywny, przydatny społecznie i z grupy obserwatorów przejdę do grupy orędowników.. A o to właśnie chodzi, żeby zaktywizować ludzi.

 

I pomyślałem, że skoro tego wszystkiego nie ma to znaczyć może tylko dwie rzeczy:

 

  1. PiS to grupa partaczy, którzy nic nie potrafią, nawet zorganizować najprostszego marketingu na poziomie prowincjonalnego trenera biznesu, swojemu najlepszemu od lat kandydatowi.

  2. To wszystko tylko pic i fotomontaż dla gawiedzi, a że nie wygrają to wiedzą bo nie chcą/nie mogą wygrać z jakichś względów o których nie wiemy. Doprawdy nie wiem co gorsze.

* sprawdziłem 2 lutego i numer 5 2015 DUDA  czyli 520 153 832  był wolny, czyli do kupienia, a zorganizować wirtualną centralę opartą na wolontariacie potrafi każdy normalny kierownik Call Center z 4 – letnim doświadczeniem..

RF.

Zobacz galerię zdjęć:

9:27  nikt nie odbiera komórki a przecież można zrobić system przekierowań....
9:27  nikt nie odbiera komórki a przecież można zrobić system przekierowań.... Strona kompozycyjnie poprawna, ale nie działa....  Może działa mail, nie wiem, nie wystarczyło mi wiary i cierpliwości żeby spr.
frycz66
O mnie frycz66

Moją pasją jest świadome, spokojne szkolenie, konsekwentna edukacja i poznawanie świata. Moją pasją jest Piękna Trębaczka, konie i magiczna telegrafia.... Moją pasją jest życie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka